Des de l'any 2019, tenc la responsabilitat de dur a terme la normalització organitzativa i funcional de les unitats d'infermeria, de manera que, tenint en compte les característiques específiques de cadascuna d'elles, hi hagi una estructura bàsica de funcionament comuna mitjançant el desenvolupament i la implantació del procés infermer com a eina per a les cures d'infermeria. Coordín el suport metodològic als infermers, incorporant maneres de treball amb pràctiques normalitzades i cercant la millora contínua mitjançant l'avaluació periòdica de les cures.
Perseguesc l'objectiu de garantir una prestació de cures de qualitat a l'usuari, orientat a satisfer les seves expectatives, desenvolupant indicadors que mesurin l'activitat d'infermeria i duent a terme de manera periòdica la gestió i el monitoratge de les cures.
Som diplomat en Infermeria per la Universitat de Jaén, encara que tota la meva activitat professional l’he desenvolupada fora de la meva província natal.
Els meus primers passos com a infermer els vaig fer a l'antic Hospital Universitari Son Dureta l'any 1999, on vaig treballar a diferents serveis. Posteriorment, vaig treballar a l'Hospital General de Sòria i a l'Hospital Bisbe Polanco de Terol a serveis de Medicina Interna, d'Urgències i de Quiròfan. No obstant això, la meva relació amb Mallorca no havia acabat, així que hi vaig tornar l'any 2002, quan vaig començar un llarg i fructífer període a la Unitat d'Oncologia, després d'un breu pas per l'Àrea Quirúrgica.
A partir de 2010, amb el canvi a l'actual Hospital Universitari Son Espases, vaig començar a desenvolupar funcions de gestió, primer com a supervisor de la Unitat d'Oncologia/Ginecologia i, posteriorment, com a supervisor de l'Àrea de Normalització Metodològica i Funcional. Tots aquests anys, he tengut la sort de conèixer, de treballar i de col·laborar amb excel·lents professionals.
En transporte público:
EMT: Líneas 6, 20, 29, 33, 34, 39
En coche:
. Por Carrer d'Aragó/Ma-13A y Ma-20
Descargar díptico: "Cómo llegar a Son Espases"
En transporte público:
En coche: