Per Internet:
Si disposau de Cl@ve Permanent, certificat electròni o DNIe podeu registrar els vostres escrits dirigits a qualsevol Conselleria o a l'IB-SALUT de forma on-line a través de la Instància Genèrica de CAIB (https://www.caib.es/seucaib/es/tramites/tramite/4213695).
Anau al final de la pàgina, desplegau l'apartat tràmits i fageu clic en el botó “iniciar tràmit telemàtic”
Disposar de certificat digital o DNI electrònic vàlid de persona física, jurídica, etc. Per accedir a RED Sara - Registro Electrónico Común.
Revisar els requisits tècnics (feu click aqui) – escrits al final de la pàgina.
Presencialment:
Podeu demanar una CITA PREVIA a: https://ac.fundaciobit.org/citaregistro/reservar-cita;lang=es
Heu de reservar una cita per sol·licitud.
TIPUS DE CITA |
DURACIÓ APROXIMADA |
Registre d'1 a 10 documents |
3-15 minuts |
Registre d'11 a 30 documents |
30 minuts |
Registre d'31 a 50 documents |
1 hora |
Registre de mès de 50 documents |
2 hores |
Alta en el sistema Cl@ve |
15 minuts |
Gratuït.
Marc legal.
Reglament d'actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics (RD 203/2021, de 30 de març).
Llei 39/2015 d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú.
Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i Reglament (UE) 2016/679.
Per a resoldre dubtes relacionats amb la plataforma (Registre electrònic comú – Red SARA) per presentar sol·licituds, podeu fer la vostra consulta als canals següents:
Telèfon 060
A petició de la persona interessada.
Presencialment
Per Internet:
Es podran annexar els documents a aportar, tenint en compte que:
El registre Auxiliar de l’Hospital Universitari Son Espases permet a un usuari iniciar un tràmit o procediment administratiu presentant una sol·licitud genèrica o específica, així com la documentació necessària per a precisar o completar dades.
Instància genèrica (en absència de procediment o de servei publicat a la Seu electrònica)
Sol·licitud general Hospital Universitari Son Espases
Sol·licituds Recursos Humans Hospital Universitari Son Espases
Sol·licituds Seu electrònica CAIB
«El sol·licitant pot ser una persona física o jurídica. Si és un representant, ha d'acreditar la seva representació» (poder notarial, APODERA...)
Estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per a qualsevol tràmit d'un procediment administratiu, és a dir, han de fer el registre de forma telemàtica, els subjectes següents:
a) Les persones jurídiques.
b) Les entitats sense personalitat jurídica.
c) Les persones que exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria per als tràmits i les actuacions que duguin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, en aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i els registradors de la propietat i mercantils.
d) Les persones que representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
e) Els empleats de les administracions públiques per als tràmits i les actuacions que hi duguin a terme per raó de la seva condició d'empleat públic, en la forma que es determini reglamentàriament per a cada administració.
Presencialment, podeu anar a qualsevol registre.
CAIB les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica
Consell de Mallorca https://web.conselldemallorca.cat/directori
Cercar: Registre
Delegació de Govern
Ajuntaments que tinguin conveni
També podeu anar a qualsevol oficina de CORREOS (algunes atenen fins a les 21.00 hores).
Per internet
Red Sara-Registro electrónico común
Es podrà fer accedint al Registre Electrònic Comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es/registro/action/are/acceso.do). Per a poder realitzar un registre a través del REC és necessari disposar d'un certificat electrònic o DNI-e.
A la següent adreça electrònica hi ha el Manual d'usuari del Registre Electrònic Comú, en què s'indiquen les instruccions necessàries per a l'ús d'aquesta aplicació: http://rec.redsara.es/registro/docs/manual_usuario.pdf. Així mateix, el servei d'atenció telefònica 060 de l'Administració General de l'Estat resoldrà els dubtes o les incidències sobre la seva utilització.
S’ha de comprovar si el tràmit requereix un model específic de sol·licitud i adjuntar-lo emplenat com a document annex. (http://intranet.hsd.es/app_110_regist/index.php - ).
Instància genèrica CAIB amb CLAVE
Si s'actua en representació d'altres persones, s'ha d'acreditar la representació (poder notarial, APODERA...)
En el termini que determini el tràmit que s’ha de fer.
El termini de presentació el fixa el departament o l’organisme destinatari de la documentació.
Per registrar documentació al Registre de Son Espases, heu de demanar un CITA PRÈVIA a:
https://ac.fundaciobit.org/citaregistro/reservar-cita;lang=es
o podeu descarregar-vos l’app CITA PRÈVIA GOIB en el vostre telèfon mòbil
Android https://play.google.com/store/apps/details?id=org.fundaciobit.bitcitawebapp
IOS https://itunes.apple.com/us/app/cita-previa-goib/id1460672089
També podeu fer clic a REGISTRE CITA PRÈVIA a la pàgina de la Intranet de Son Espases.
Podeu cancelar la cita en el Registre de Son Espases:
enviant un correu electrònic a huse.registro@ssib.es.
En transporte público:
EMT: Líneas 6, 20, 29, 33, 34, 36, 39
En coche:
. Por Carrer d'Aragó/Ma-13A y Ma-20
Bicipalma
https://www.bicipalma.com/es/palma/
Descargar díptico: "Cómo llegar a Son Espases"
De lunes a viernes 8h - 20h
En transporte público:
En coche: