Govern de les Illes Balears
Page
Inici / Assistència i tràmits / Tràmits /
ASSISTÈNCIA I TRÀMITS

Reclamacions i suggeriments

Com a ciutadà usuari dels serveis sanitaris públics teniu drets i deures. El Servei d’Atenció a l'Usuari us ajuda a conèixer-los i a exercir-los.

  • Integram l'opinió dels usuaris en el Servei de Salut mitjançant la recepció de queixes, suggeriments, sol·licituds d'informació i agraïments relacionats amb l'ús dels serveis.
  • Informam i orientam. Atenem les gestions assistencials i administratives de manera personalitzada i actuam com a enllaç entre la ciutadania i la nostra Organització per trobar la resposta més adequada.
  • Conèixer l'experiència dels usuaris ens ajuda a avaluar i a millorar el funcionament del Servei de Salut dels Illes Balears. Per això, us agraïm ben sincerament el temps que dediqueu a escriure-les.

On i com podeu posar una queixa, comunicar un suggeriment, expressar un agraïment o presentar una sol·licitud d'informació?

On som / Contacte

Centraleta
Informació i Programació de Cites

871 205 000

huse.comunicacio@ssib.es

Centraleta
Informació i Programació de Cites

871 205 000

huse.comunicacio@ssib.es

Com arribar

En transport públic:

EMT: Línies 3, 4, 7, 20, 25, 35


En cotxe

Per Passeig del Born

Centraleta
Informació i Programació de Cites

871 205 000

huse.comunicacio@ssib.es

Centraleta
Informació i Programació de Cites

871 205 000

huse.comunicacio@ssib.es

Com arribar

En transport públic:

EMT: Línies 3, 24


En cotxe

. Per Carrer d'Aragó/Ma-13A

. Per Ctra. de Manacor y Camí Salard

. Per Autopista de Llevant/Ma-19